Вхід на dnop.com.ua  
Авторизація для отримання повного доступу.


Служба охорони праці:

Організація роботи служби охорони праці на підприємстві

Служба охорони праці

Власник підприємства:

  • повинен вирішити, хто ж конкретно з посадових осіб буде організовувати охорону праці на підприємстві.
  • забезпечити вирішення конкретних питань охорони праці

У ст. 13 Закон України "Про охорону праці" приведений перелік обов'язків роботодавця з організації відповідних служб, розробки та затвердження локальних нормативних актів про охорону праці, здійснення контролю за дотриманням працівниками вимог. Деякі з обов'язків сформульовані в досить загальній формі. Та все-таки важливо, щоб на підприємстві існували документальні підтверження викнання таких вимог.Тут же підкреслено, що саме роботодавець безпосередньо відповідає за порушення цих вимог. Тобто основною метожю є недопущеня перекладання відповідальності.

Для цього цілком підійде колективний договір, де в розділ "Охорона праці" можна перенести всі загальні норми Закон України "Про охорону праці" (детальніше про зміст колективного договору буде сказано нижче). А конкретні формулювання спонукатимуть прийняття конкретних рішень: затвердження посадових інструкцій, видання наказів і розпоряджень. Причому в більшості випадків досить скористатися типовими формами, що довели своє право на життя.

 

 

 

Попередня стаття: «Інженер з охорони праці»

 

Наступна стаття: «Організація проведення інструктажів з питань охорони праці»